شناسهٔ خبر: 164630 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی:

جلسه بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن استان قزوین برگزار شد

قزوین معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: جلسه بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن استان قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  (استان قزوین)، علی فرد معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن استان قزوین گفت: این جلسه با هدف آخرین وضعیت برنامه واگذاری زمین و بررسی تعداد متقاضیان و زمین‌های تامین شده به تفکیک شهرستان‌ها و بررسی چالش‌های پیش رو و ارائه راهکار و اتخاذ تصمیمات لازم در محل سالن جلسات معاونت مسکن و ساختمان برگزار شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت تامین زمین در نهضت ملی مسکن استان قزوین گفت: برای ساخت نهضت ملی مسکن در ۲۴ شهرستان استان قزوین تامین زمین انجام شده و در چهار شهرستان آبیک، آوج، آبگرم و اقبالیه نیز در حال تامین زمین هستیم.

فرد ادامه داد: این زمین‌ها در نقاط مختلف استان به‌واسطه تغییر کاربری، تفکیک و الحاق تامین شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص اراضی مربوط به طرح جوانی جمعیت نیز بیان داشت: پیش‌بینی شده که در سال جاری آماده‌سازی اراضی که برای طرح جوانی جمعیت تامین شده انجام شود.

فرد اضافه کرد: همچنین اداره کل راه و شهرسازی در نظر دارد خدمات روبنایی از جمله ۵ مدرسه، یک مسجد و یک کلانتری را در فاز جدید مهرگان احداث کند.