شناسهٔ خبر: 164699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۲۱ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در جاده‌های شهرستان زرندیه استان مرکزی

صادقی اراک رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرندیه از اتمام اجرای ۲۱ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محور مأمونیه - خشکرود - خان‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، حمیدرضا صادقی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زرندیه با اشاره به تلاش برای افزایش کیفیت رویه آسفالتی راه‌ها اظهار کرد: پروژه اجرای روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محور «مأمونیه - خشکرود - خان‌آباد» به طول ۲۱ کیلومتر در سال جاری اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: برای اجرای این طرح که از مطالبات مردم منطقه بود، با پیگیری‌های صورت گرفته ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع اعتباری ملی تأمین شد تا خدمتی مطلوب به کاربران جاده‌ای ارائه شود که خوشبختانه رضایت مردم را نیز در پی داشته است.

به گفته صادقی این پروژه از مأمونیه به سمت خشکرود و در ادامه از خشکرود تا چهارراه خان‌آباد اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زرندیه در ادامه از افزایش سطح ایمنی با اولویت رفع نقاط پرتگاهی در محور ساوه - بوئین زهرا خبر داد و گفت: در راستای افزایش ضریب بخشندگی حاشیه راه‌های شهرستان زرندیه، عملیات اجرای شیب شیروانی در این محور با به کارگیری هفت دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: نصب بیش از ۴۰۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی و پیگیری برای اجرای روشنایی گردنه رنگرز و پل راه‌آهن نیز در دست اقدام است.