شناسهٔ خبر: 164735 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساخت ۳۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان هریس در سال ۱۴۰۲

آذرشرقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هریس از احداث ۳۵ کیلومتر راه روستایی و آسفالت ریزی آن در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی میثم فرجی؛ رئیس اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان هریس گفت: راهداران شهرستان با پایش دقیق وضع راه‌های روستایی، با اولویت‌بندی نسبت به ساخت راه اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این اداره در زمینه روکش آسفالت محورهای اصلی، فرعی و شریانی نیز اقدامات خوبی انجام داده است، افزود: سال گذشته به همت راهداران ۱۵ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در این راه‌ها انجام شد.

فرجی با بیان اینکه توجه به ایمنی راه‌ها و کمک به رانندگان برای تردد ایمن در جاده‌های شهرستان مورد توجه است تصریح کرد: ۴۲ کیلومتر شانه سازی راه‌های شهرستان هریس در طول یک سال محقق شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان هریس نقش خط کشی مناسب در رعایت فاصله عرضی و انتخاب درست رانندگان برای سبقت را بی‌بدیل دانست و گفت: ۴۴۰ کیلومتر از راه‌های هریس به صورت ابتدایی یا مجدد خط کشی شد.

فرجی همچنین گفت: در طول فصل بارش سال گذشته به منظور خدمات رسانی به مسافران و هم استانی‌ها، راهداران هریس ۳۵ هزار کیلومتر باند را راه برف‌روبی و به ده‌ها خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند.