به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راهآهن جمهوری اسلامی، محسن طباطبایی، مدیرکل برنامهریزی و نظارت بر خدمات مسافری راهآهن گفت: سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) در فروردین سال جاری پاسخگوی ۷۹ هزار و ۴۸۸ متقاضی دریافت اطلاعات خطوط ریلی بود که از این تعداد ۴۳ هزار و ۶۱۳ تماس از طریق کارشناسان و ۳۵ هزار و ۸۷۵ تماس از طریق تلفن گویا پاسخ داده شده است.
وی همچنین افزود: بیشترین تعداد تماسهای مسافرین درباره موجودی، ساعت حرکت قطارهای بینشهری و ساعت حرکت قطارهای حومهای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماسهای تلفنی) به درخواستهای ثبت شده اختصاص پیدا کرده است.
طباطبایی خاطرنشان کرد: تعداد ۳۴۱ مورد نیز توسط همکاران در سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) پیگیری شده و مشکل مسافر بهصورت آنی حل شده است.