شناسهٔ خبر: 164789 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولین جلسه شورای معاونین و مدیران راه وشهرسازی هرمزگان در سال جاری برگزار شد

اولین جلسه شورای معاونین و مدیران راه وشهرسازی 2 مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان پس از برگزاری ملاقات مردمی اولین جلسه شورای معاونین و مدیران راه و شهرسازی هرمزگان را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی هرمزگان، با شروع سال جدید، اولین جلسه شورای معاونین و مدیران راه وشهرسازی استان هرمزگان، به ریاست مجید سلحشور و با حضور معاونین و مدیران واحدها، در محل دفتر مدیرکل، برگزار شد.

مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در ابتدای جلسه ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای کلیه همکاران، اذعان داشت: تا پایان دولت سیزدهم زمان زیادی نداریم، باید تدبیر مناسبی در خصوص پیشرفت پروژه های مسکن بیندیشید تا از فرصت باقی‌مانده بهترین استفاده شود و بتوانیم خدمات بیشتری را به شهروندان این خطه، ارائه دهیم.

سلحشور اضافه کرد: تمامی معاونت ها و واحدهای مربوطه، باید برنامه ای مناسب در سال جاری به صورت کمی و کیفی ارائه داده و با تمامی توان خود، برای تحقق اهداف دولت اقدام نموده و به وظایف مربوطه، هوشیارانه عمل کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تمرکز باید بر روی کار باشد و به چیزی جز کار و تلاش فکر نکنید، بر اساس رسالت و ماموریتی که نظام بر دوش ما گذاشته حرکت و از پرداختن به مسائل حاشیه ای دوری کنید.

گفتنی است، در این جلسه، معاونین و مدیران، خلاصه ای از عملکرد واحدهای مربوطه در سال گذشته را ارائه کرده و به تشریح برنامه های آتی و اوضاع حال حاضر و نیازهای واحد خود، پرداختند.