شناسهٔ خبر: 164827 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای مسکن در شهرستان چناران خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه شورای مسکن شهرستان چناران با حضور رییس اداره راه و شهرسازی طرقبه، شاندیز و چناران در سال ۱۴۰۳ با تمامی اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، علی مظفری رئیس اداره راه و شهرسازی طرقبه و شاندیز و چناران در حاشیه جلسه شورای مسکن شهرستان چناران گفت: نقشه‌های مربوط به ۱۳۰ هکتار زمین شهر چناران و نیز اقدامات لازم برای واگذاری قطعات سایت نهضت ملی مسکن شهر سیدآباد توسط راه و شهرسازی و بنیاد مسکن آماده و پیگیری‌های بعدی در حال انجام است.

مظفری، در رابطه با جلسه شورای مسکن که در خصوص طرح نهضت ملی مسکن شهرستان چناران تشکیل شد، بیان کرد: اقداماتی نظیر تأمین زمین در شهر چناران برای اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن و تأمین زمین و کلنگ‌زنی سایت نهضت ملی مسکن شهر سیدآباد در سال ۱۴۰۲ انجام که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص تهیه نقشه‌های مورد نیاز در سایت شهر چناران و همچنین آماده شدن نقشه مربوط به آماده‌سازی و تحویل قطعات به واجدین شرایط در سایت شهر سیدآباد، توسط رئیس اداره راه و شهرسازی و مدیر بنیاد مسکن شهرستان چناران ارائه شد.

مظفری در پایان مهم‌ترین مباحث مطرح شده را مشکلات سایت سیدآباد، آماده سازی، افزایش قرارداد بر اساس فهرست بهای ۱۴۰۳، تفکیک و نقشه ۱۳۰ هکتاری چناران عنوان کرد.