شناسهٔ خبر: 164904 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

افزایش ۸۲ درصدی تماس‌های مردمی با مرکز مدیریت راه‌های خراسان شمالی

141 تماس‌های مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های خراسان شمالی در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیر این اداره کل گفت: ۱۵ هزار و ۶۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان در فروردین امسال برقرار شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد افزایش داشته است. 

وی افزود: از تعداد تماس‌های مردمی برقرار شده با سامانه ۱۴۱، هزار و ۲۸۹ تماس با اپراتور بوده است که ۱۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد. 

این مسئول تصریح کرد: بیشترین تماس‌های مردمی با سامانه ۱۴۱ طی ماه گذشته در خصوص رخدادهای جاده‌ای بوده است. 

مشتری ادامه داد: ۳۹ مورد تماس‌های مردمی در خصوص مشکلات مشاهده شده جاده ای، ۳۸ مورد شکایت باری و ۱۴ مورد شکایت مسافری ثبت شد. 

وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت را ه‌ها از آخرین وضعیت ترافیکی، شرایط جوی، حوزه حمل و نقل، را ه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و مشکلات راه‌ها مطلع شوند همچنین شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را ثبت کنند. 

به گفته مشتری، سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان عزیز به طور ضبط شده و یا تماس‌های تلفنی مستقیم است.