به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیر این اداره کل گفت: ۱۵ هزار و ۶۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان در فروردین امسال برقرار شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: از تعداد تماسهای مردمی برقرار شده با سامانه ۱۴۱، هزار و ۲۸۹ تماس با اپراتور بوده است که ۱۱۳ درصد افزایش را نشان میدهد.
این مسئول تصریح کرد: بیشترین تماسهای مردمی با سامانه ۱۴۱ طی ماه گذشته در خصوص رخدادهای جادهای بوده است.
مشتری ادامه داد: ۳۹ مورد تماسهای مردمی در خصوص مشکلات مشاهده شده جاده ای، ۳۸ مورد شکایت باری و ۱۴ مورد شکایت مسافری ثبت شد.
وی خاطرنشان کرد: کاربران جادهای میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت را هها از آخرین وضعیت ترافیکی، شرایط جوی، حوزه حمل و نقل، را ههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در جادهها و مشکلات راهها مطلع شوند همچنین شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را ثبت کنند.
به گفته مشتری، سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان به صورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز به طور ضبط شده و یا تماسهای تلفنی مستقیم است.