شناسهٔ خبر: 164947 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ناتوانی در تامین آورده نقدی منجر به حذف متقاضیان مسکن ملی قم نشده است

زنجیرانی فراهانی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: تا به امروز هیچ متقاضی به دلیل عدم پرداخت و یا تاخیر در پرداخت آورده‌ها از طرح نهضت ملی مسکن حذف نشده است و سیاست دولت این بوده که تا جایی که ممکن است متقاضیان را همراهی کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، حسین زنجیرانی فراهانی با اشاره به زمان واریز ششمین مرحله آورده متقاضیان مسکن ملی در قم اظهار کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌ها ششمین مرحله واریز آورده‌های مردمی از ۱۶ فروردین‌ماه آغاز شده و ۱۵ اردیبهشت‌ماه مهلت نهایی آن است.

وی درخصوص تمدید فرصت واریز آورده‌ها گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده؛ اگر فرصت مجددی به متقاضیان عزیز داده شد از طریق رسانه‌های رسمی و کانال اطلاع‌رسانی وابسته به این اداره کل‌ به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به انباشته شدن وجوه در حساب‌های بانکی برخی متقاضیان، خاطرنشان کرد: موضوع انباشته شدن آورده‌ها را برای همه متقاضیان تایید نمی‌کنم زیرا بسیاری از افراد وجود دارند که پولی در حساب آن‌ها انباشته نشده و آورده‌شان برداشت شده است.

وی تاکید کرد: درحال حاضر هدف ما این است که بخشی از هزینه‌های ساخت را از بانک‌ها دریافت کنیم و دلیل اینکه برخی متقاضیان مبالغی در حساب‌هایشان وجود دارد موضوع برداشت از آورده بانک‌هاست.

زنجیرانی فراهانی خاطرنشان کرد: مردم عزیز این را هم در نظر داشته باشند مبالغی که در حساب‌ها موجود است، نزد خود متقاضیان بوده و از این بابت خیالشان راحت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تا به امروز هیچ متقاضی به دلیل عدم پرداخت و یا تاخیر در پرداخت آورده‌ها از طرح نهضت ملی مسکن حذف نشده است و سیاست دولت این بوده که تا جایی که ممکن است متقاضیان را همراهی کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان مطرح کرد: از متقاضیان عزیز تقاضا داریم نسبت به تسریع پرداخت آورده‌هایشان اهتمام جدی داشته باشند تا پروژه‌ای به دلیل عدم یا تاخیر پرداخت آسیب نبیند.