شناسهٔ خبر: 164967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برنامه ریزی جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان

مهندس قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، جعفر قزوینیان روز چهارشنبه در دومین جلسه شورای مسکن استان زنجان در محل استانداری زنجان گفت: برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان انجام می شود و در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم. 

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن به متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاههای مربوطه تعامل لازم را داریم، ابراز کرد: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره کل در دست جمع بندی است و در ماه‌های پیش رو شاهد واگذاری زمین به خانواده هایی که این شرایط را دارند باشیم. 

گفتنی است جلسه شورای مسکن ستان به ریاست استاندار زنجان و با تاکید  بر استمرار آن در محل استانداری زنجان در راستای رفع مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن برگزار می شود.