شناسهٔ خبر: 164969 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دومین جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان برگزار شد

افشارچی شورای مسکن در سال جدید دومین جلسه شورای مسکن به ریاست استاندار زنجان و مدیرکل راه و شهرسازی استان در محل استانداری زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،در سال جدید دومین جلسه شورای مسکن استان با حضور استاندار زنجان و مدیرکل راه و شهرسازی استان در محل استانداری زنجان برگزار شد.

در این جلسه جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،بر لزوم تسریع در تامین زمین برای متقاضیان فاقد زمین در طرح نهضت ملی مسکن و نهضت ملی مسکن تاکید کرد. 

در ادامه استاندار زنجان،با بیان اینکه باید از فشارهای  اجتماعی در استان زنجان در خصوص تامین زمین برای متقاضیان فاقد زمین کاسته شود، گفت: تا چند ماه آینده باید به میزان قابل توجهی زمین به متقاضیان واگذار شود.

محسن افشارچی با بیان اینکه تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویژه پیگیری شود، اظهار کرد: در گام اول مقدمات لازم برای تامین زمین هر چه سریع تر شروع شود چرا که ساخت مسکن در اراضی الحاق شده اقدام خوبی است.

وی، لزوم تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان برای تحقق این مهم مدیریت لازم را داشته باشد. 

استاندار زنجان ابراز کرد: باید مشکل متقاضیان در خصوص تامین زمین برای پروژه های نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت هرچه سریع تر برطرف شود.

افشارچی،بر لزوم برنامه ریزی برای تعیین تکلیف متقاضیان فاقد زمین طرح نهضت ملی مسکن زنجان تاکید کرد و بیان داشت: باید متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت نسبت به تامین زمین اطمینان خاطر داشته باشند.

وی، با اشاره به اینکه متقاضیان فاقد مسکن از ما انتظار دارند تا زمین  برای پروژه های نهضت ملی مسکن تامین شود،افزود: باید فرآیندی ایجاد شود تا متقاضیان نهضت ملی مسکن از اقدامات صورت گرفته در این حوزه رضایت داشته باشند.