شناسهٔ خبر: 164970 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین

قزوین سرپرست اداره کل راه و شهرسازی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان قزوین)، وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین به همراه معاونان این اداره کل، با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

میزانی در این دیدار ضمن ارایه‌ی گزارشی از اقدامات انجام شده در مجموعه‌ی راه و شهرسازی استان قزوین، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری مبنی بر توجه به موضوع مسکن گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تلاش کرده است تسهیل امر مسکن را در پیشانی اقدامات خود قرار دهد.

همچنین میزانی درباره موضوعات مختلف شهر مطالبی را عنوان کرد و اهداف مهم این اداره کل را طرح اقدام ملی مسکن، جوانی جمعیت و تسهیل خانه دار شدن مردم برشمرد.

گفتنی است آیت‌الله عابدینی نیز در دیدار با سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار کرد: مسکن، تسهیل امر مسکن و مخصوصاً مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است، در ساخت خانه‌ها ملاحظه سلیقه مردم، فرهنگ مردم، خواسته مردم و امنیت محیط زیستی و زندگی مردم را داشته باشید و مشارکت مردم را بالا ببرید، این‌ها موفقیت و برکت را با خود به همراه دارند.

عابدینی افزود: بخشی از حوزه جوانی جمعیت مربوط به بهداشت و درمان می‌شود، بخشی از آن مربوط به مسکن می‌شود، یک قسمت مربوط به هموار کردن فضای زندگی می‌شود، یک قسمت مربوط به کار و اشتغال می‌شود، همه وقتی دست به دست هم دادیم می‌توانیم بگوییم حرفی برای گفتن در این حوزه داریم.