شناسهٔ خبر: 165034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد خبر داد

رشد ۱۰ برابری پروژه‌های حوزه راه شهرستان مهریز در دولت سیزدهم

مدیرکل راهداری یزد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: در دو سال و نیم گذشته میزان ریالی پروژه‌های حوزه راه شهرستان مهریز نسبت به وضعیت مشابه سال‌های قبل، رشد ۱۰ برابری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، در پی انتصاب احمد آخوندی به سمت فرمانداری شهرستان مهریز، محمد رستگاری با وی دیدار و ضمن بازدید از برخی پروژه‌های راه، در جلسه‌ای با حضور سایر مسئولین این شهرستان وضعیت پروژه‌های در حال اجرا و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار دادند.

 رستگاری در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه راه در شهرستان مهریز، اظهار کرد: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قراردادهای پروژه‌های حوزه راه از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته است که نشان دهنده رشد ۱۰ برابری است.

وی در ادامه شرح مفصلی از پروژه‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محورهای اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر، روکش محور مروست و ... ارائه کرد و گفت: انجام برخی از پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در رابطه با مشکلات و مسائل حوزه حمل‌ونقل شهرستان مهریز نیز، ابراز کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ونقل، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.