شناسهٔ خبر: 165094 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل "هما" روز خلبان را تبریک گفت؛

صنعت هوانوردی بازوی قدرتمند حمل و نقل و تاثیر گذار در اقتصاد کشور است

فرزادی پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با صدور پیامی روز خلبان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شمس الدین فرزادی پور رئیس هیئت مدیره و  مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خلبان آورده است: صنعت هوانوردی، به عنوان بازوی قدرتمند حمل و نقل، با وجود نیروهای متخصص نقش مهمی در اقتصاد جوامع داشته و خلبانان نقش مهمی در این صنعت، ایفا می‌کنند.

وی افزود؛ خلبانان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در همه شرایط و عرصه ها حضوری بی نظیر در امر خدمت رسانی به مردم شریف ایران را داشته و دارند. 

فرزادی پور در ادامه آورده است؛ حضور مستمر و موثر در ۸ سال دفاع مقدس و جا به جایی رزمندگان و مجروحان و پس از آن، امدادرسانی در بلایای طبیعی و هر زمان که نیاز فوری در کشور به امدادرسانی، احساس می‌شود، حضور به موقع "هما" به همت خلبانان متعهد، میسر می گردد.

مدیرعامل "هما" افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی خلبان و تبریک به تمامی خلبانان صنعت هوایی کشور، به‌ویژه همکاران عزیز خلبان در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، که مساعی و تلاش آنان خدمت رسانی و پروازی ایمن را برای مسافران رقم زده است، از خداوند متعال، سلامتی و توفیقات روزافزون این عزیزان را مسالت می‌نمایم.