شناسهٔ خبر: 165152 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در همکاری معاونت مسکن و ساختمان و بنیاد مسکن:

نخستین محموله آسانسورهای مسکن مهر البرز خریداری و آماده نصب شد

پروژه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر بر اساس اعلام دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی، نخستین محموله آسانسورهای مسکن مهر البرز خریداری و آماده نصب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با تأکید دولت سیزدهم و وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در سراسر کشور با تکمیل تمامی خدماتی که این واحدها به آن نیاز دارند، معاونت مسکن و ساختمان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اقدامی مشترک برای تکمیل واحدهایی که به دلیل نداشتن آسانسور تحویل آنها به تعویق افتاده بود با خریداری و نصب آسانسور در حال تکمیل و تحویل به متقاضیان است.

بر اساس اعلام دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی، در یک اقدام مشترک با همکاری معاونت مسکن و ساختمان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، صندوق ملی مسکن، دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن و اداره کل راه و شهرسازی البرز و با حمایت‌های همه‌جانبه وزیر راه و شهرسازی، اولین محموله آسانسورهای خریداری شده بنیاد مسکن، روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در یکی از پروژه‌های مسکن مهر استان البرز تخلیه شد. با تخلیه این آسانسورها کار نصب انجام و واحدها به متقاضیان تحویل خواهد شد.

همچنین، محموله‌های بعدی برای سایر پروژه‌های البرز و صفادشت در روزهای آینده تخلیه و عملیات نصب آغاز خواهد شد.

گفتنی است، دولت سیزدهم در ابتدای فعالیت خود متعهد به تکمیل بیش از ۲۵۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر شد که بر اساس آمار تاکنون ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.