شناسهٔ خبر: 165153 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی بارندگی سیلاب اخیر صورت گرفت؛

تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا

سیلاب خراسان جنوبی 1.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: به راه های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا استان در اثر سیلاب آسیب وارد شده که با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، اسدالله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده به‌واسطه سیلاب چندین روز گذشته، تعداد ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و تعداد ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین به‌صورت شبانه روزی جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی به‌کارگیری شدند.

وی افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شده و با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاک‌سازی پل‌ها، آب‌نماها، تخلیه قنوها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

جلال زاده در پایان سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی‌های محترم با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و یادآور شد: مشکلات به وجود آمده به‌واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده است.