شناسهٔ خبر: 165209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل

جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به مناسبت‌ روز ایمنی حمل و نقل پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

همگان امروزه بر این واقف هستند که صنعت حمل و نقل یکی از مهمترین و اصولی‌ترین راه‌های توسعه کشورها و عامل پررنگی در پیشرفت جوامع بشری است که نیاز است نگاه ویژه‌تری به این مقوله و متصدیان آنها داشته باشیم و در راستای تأمین ایمنی، آسایش و سلامت آنها کوشا باشیم.

فعالان حوزه حمل و نقل عمومی در واقع شاهرگ‌های اصلی این صنعت هستند و به نوعی نبض توسعه و پیشرفت کشور در دستان آنها است؛ آنها به این موضوع واقف هستند که این مسیر ممکن با پستی و بلندی‌هایی همراه باشد اما مطمئناً برای ارائه خدمت به مردم و کاهش دغدغه آنها از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

ایمنی حمل و نقل نیز یکی از پایه‌های اصلی این صنعت و حوزه است و به راستی که تنها با پایبندی به این نکته می‌توان به آنچه سرمنزل مقصود است، رسید؛ در همین راستاست که ۷ اردیبهشت به نام روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری شده تا اهمیت آن دوچندان شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل، این روز را به همه فعالان عرصه حمل و نقل تبریک عرض کرده و امیدوارم تمامی این عزیزان با رعایت نکات ایمنی و اهمیت دادن به آنچه به عنوان پایه‌های این صنعت شناخته می‌شود، سعی کنیم تا حمل و نقلی ایمن و مطمئن داشته باشیم.