شناسهٔ خبر: 165222 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب جدید در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گلستان

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گلستان با حکم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گلستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در مراسم تکریم و معارفه مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از مشرفی مدیر قبلی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گلستان تقدیر شد و با حکم مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، غلام‌رضا بیکی به عنوان مدیر جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گلستان منصوب و شروع به کار کرد.

در این مراسم تکریم و معارفه، برخی از مدیران ارشد ستادی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران دستگاه‌‎های اجرایی استان گلستان حضور داشتند.

شایان ذکر است در حکم مجید کیانپور به غلامرضا بیکی آمده است:

به موجب این ابلاغ و با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به عنوان مدیر " آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گلستان منصوب می‌شود.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و پیروی از فرمایشات امام راحل (ره ) و نصب العین قرار دادن رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری ( دامت برکاته) در انجام امور محوله و پیشبرد اهداف شرکت موفق و موید باشید.