شناسهٔ خبر: 165227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست هم‌اندیشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی راه

نشست نشست هم‌اندیشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی با هدف افزایش ایمنی، کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات راه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، هم‌زمان با فرا رسیدن روز ملی ایمنی حمل و نقل، با حضور مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، عبدی معاون حمل و نقل، نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی راه استان نشست هم‌اندیشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی با هدف افزایش ایمنی، کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات راه برگزار شد.

شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در این نشست ضمن تبریک روز ملی ایمنی حمل و نقل اظهار کرد: گزارشی از عملکرد اداره ایمنی و حریم راه از جمله انجام بیش از ۵۰۰ کیلومتر روکش آسفالت و لکه گیری محورها، حذف ۱۵ نقطه حادثه‌خیز، خط کشی ۴ هزار کیلومتر از محورهای استان، نصب ۱۰۰ کیلومتر جدا کننده (نیوجرسی) و... استان ارائه کرد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین حوزه کاری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان ارتقای ایمنی راه‌ها است و تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم که کاهش تصادفات جاده‌ای را داشته باشیم.

در ادامه نمایندگان هرکدام از دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها نظرات و پیشنهادات خود در راستای کاهش تصادفات استان مطرح کردند.

در پایان این نشست از غلام خورشیدوند و علیرضا عباسی راهدارانی که در حین خدمت دچار حادثه شده اند، بعنوان فداکاران حوزه ایمنی حمل و نقل با اهدا لوح یادبود تقدیر شد.