شناسهٔ خبر: 165256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار نماینده مردم سیرجان و بردسیر و منتخب مردم شهرستانهای کرمان و راور با مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان

کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر و منتخب مردم شهرستانهای کرمان و راور با مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و تعدادی از شهرداران شهرستانهای سیرجان و کرمان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ساعت ۶ صبح با حضور رضا حافظی مدیرکل، محمد رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و تعدادی از شهرداران شهرستان‌های سیرجان و کرمان در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان به بررسی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت با حضور حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر و منتخب مردم شهرستان‌های کرمان و راور پرداختند.

حافظی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سیرجان و بردسیر پیشرو بوده و متقاضیان شهرستان سیرجان در مرحله قرعه کشی انتخاب واحد احداثی است و بیش از ۱۲۷ هکتار در ماهان و ۴۰ هکتار زمین در محی آباد در محدوده شهرها الحاق گردید. متقاضیان طرح جوانی جمعیت شهرستان کرمان در شهرهای ماهان، محی آباد، جوپار، باغین و چترود ساماندهی گردید و دولت موظف به انجام تعهدات صورت گرفته با مردم است و با حرکتی جهادی و هماهنگی شوراهای اسلامی، شهرداران بتوانند در اسرع وقت متقاضیان را ساماندهی کنند.

حسن پور افزود: طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت دو قانون جامع و کامل برای تأمین مسکن مردم به ویژه جوانان است که مسئولین امر به ویژه مدیران راه و شهرسازی و شهرداران باید از ظرفیت به وجود آمده قانونی، بهترین بهره برداری را داشته باشند و مسائل و مشکلات مردم و مراجعین شهرسازی را حل و فصل کنند.

منتخب مردم کرمان عنوان کرد: تامین مسکن مردم شهرهای استان کرمان در یک ماه گذشته در دستور کار اینجانب بوده که در سه مرحله به وزیر راه و شهرسازی و معاونین مربوطه مراجعه و آن را پیگیری نموده‌ام و امروز با حضور تعدادی از شهرداران و مسئولین شوراها شهرهای جوپار، محی آباد، بلورد و لاله زار و مساعدت مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و همکاران گرامیشان در دستور کار اجرایی قرار گرفته است.

وی با تشکر از مدیر کل و همکاران راه و شهرسازی استان کرمان ظرفیت ایجاد شده قانونی را پشتوانه مناسبی برای ایجاد کارگاه سازندگی در سطح استان دانست.