شناسهٔ خبر: 165261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک و قدردانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان به مناسبت روز شوراها

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، سالروز این رویداد بزرگ را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از خدمات ارزشمند اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، متن پیام عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان به مناسبت روز شوراها به شرح زیر است:

نهم اردیبهشت سالروزرویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

بدون تردید شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند و این حق آحاد ملت است که بتوانند در تعیین مدیر کشور دارای نقش باشند و این اصل مهم از طریق تشکیل نهاد شورا اماکن پذیر است.

یقیناً خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که با فراهم کردن بسترهای مناسب فرهنگی و اجتماعی در افزایش مشارکت و همراهی مردم در مسایل شهری و کشوری بخصوص در توسعه و نگهداری راهها و حل و فصل مسایل حمل و نقل برون شهری استان، قدردان زحمات آنان هستیم.