شناسهٔ خبر: 165331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهر سازی با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهر سازی با حضور در اداره کل راه و شهر سازی خراسان رضوی با کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، محمدعلی زهره‌ای قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به همراه تیم همراه در جمع کارکنان  اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن انجام دیدار با کارکنان و گفتگوی صمیمی، از تلاش‌ها و زحمات این مجموعه تقدیر و تشکر کرد. 

وی در جلسه‌ای با حضور کارکنان، مدیر کل و معاونین، روسای ستادی و شهرستان‌ها اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد اظهار داشت: امروز در ارزیابی که از اداره کل راه و شهرسازی داشتم بسیار امیدوار کننده بود و یک مجموعه نیروی انسانی فعال و به هم پیوسته در اداره کل راه و شهرسازی استان دیدم که نشان از عملکرد خوب مدیریت این مجموعه دارد. 

در ابتدای این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین، با ارائه گزارش اجمالی به مواردی که می‌تواند به حل مشکلات کارکنان و نیروی انسانی کمک کند اشاره کرد. 

از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه وضعیت معیشت کارکنان، فوق العاده ویژه مشاغل، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی، نحوه توزیع خدمات رفاهی، تجهیزات اداری، بهسازی محیط درشان و جایگاه همکاران و… نام برد. 

در انتهای این جلسه نمایندگان اداره کل در هر معاونت‌های پنج گانه، ادارات ستادی و ادارات شهرستان‌ها نقطه نظرات و مشکلات مربوط به نیروی انسانی در حوزه کاری خود را مطرح که مورد توجه معاون توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.