شناسهٔ خبر: 165343 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قطعه رانشی محور ایلام- مهران درکیلومتر ۱۱ تا اربعین به صورت استاندارد زیر بار ترافیک می‌رود

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی از قطعه رانشی.JPG مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام دربازدید از محور ایلام- مهران از زیربار ترافیک رفتن قطعه رانشی به صورت استاندارد تا اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص راهسازی قطعه رانشی محور ایلام- مهران گفت: از جمله قسمتهای باقیمانده بزرگراه ایلام- مهران قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ منطقه کنجانچم است که برای مهار آن که بعد از کیلومتر ۱۱ محور ایلام مهران آغاز و تا کیلومتر ۱۳ و پانصد  ادامه دارد طبق برآورد و قرارداد اولیه ۲۷۵ شمع با عمقهای مختلف می بایست اجرا شود که تا کنون ۱۳۰ شمع آن اجرایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت اما برای عملیات تکمیلی آن تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی به صورت دو طرفه منتقل شد تا عملیات راهسازی مجددا آغاز شود.

دوستی اظهار کرد: در صورت تأمین اعتبار تا اربعین سال جاری مسیر قطعه رانشی نیز به صورت استاندارد زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.