شناسهٔ خبر: 165388 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان از پروژه‌های حوزه راه ومسکن سنندج بازدید کرد

بازدیداز پر.ژ ه های راه کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان طی بازدیدی آخرین وضعیت پروژه‌های حوزه راه و مسکن از جمله پروژه احداث چهار خطه گردنه صلوات آباد، پروژه مسیر سنندج به مریوان و طرح‌های آماده سازی نهضت ملی مسکن را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، جهانگیر الیاسی روز شنبه با حضور در محل پروژه‌های در دست اجرای حوزه راه و مسکن از جمله طرح‌های چهار خطه صلوات آباد و آماده سازی نهضت ملی مسکن بازدید کرد از نزدیک در جریان نحوه عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه قرار گرفت.

الیاسی بررسی روند پیشرفت پروژه، بررسی مشکلات احتمالی پیش رو و هم چنین راهکارهای مناسب در راستای تسریع در اجرا و اتمام طرح‌های راهسازی و مسکن را از اهم اهداف این بازدید اعلام کرد و گفت: پروژه چهارخطه صلوات آباد سنندج از جمله اولویت‌های اول وزارت راه و شهرسازی در کردستان و مطالبات مردم شریف استان و به ویژه مردم سنندج است.

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان ادامه داد: با تلاش‌های مجموعه مدیریتی در سطح استان و وزارت راه و شهرسازی اقدامات خوبی برای بهبود وضعیت راه‌های استان انجام شده و انشاا... از این به بعد نیز با تلاش مضاعف و تعاملات گسترده ضمن ادامه این روند گام‌های اساسی برای توسعه بیش از پیش حوزه‌های حمل‌ونقل و مسکن استان برداشته خواهد شد.

وی در ادامه از تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن از جمله پروژه ۴۸ هکتاری جهاد کشاورزی بازدید کرد و از نزدیک آخرین وضعیت و عملیات اجرایی را بررسی کرده و در گفت‌وگو با عوامل اجرایی پروژه‌ها تاکیدات لازم در راستای اجرای مناسب این پروژه‌ها ارائه کرد.

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان اظهار کرد: در استان کردستان، سنندج با ۷۲ هزار و ۳۰۰ نفر بیشترین تعداد افراد ثبت نامی را به خود اختصاص داده که از این میزان ۴۱ هزار نفر تایید نهایی شده اند.

الیاسی ادامه داد: در شهر سنندج برای حدود ۷۸۰۰ نفر از متقاضیان زمین تامین و برای بقیه متقاضیان تایید نهایی شده در سامانه هم زمین در حال تهیه بوده و با شناسایی اراضی، جهت تصویب و الحاق به محدوده به شورای عالی شهرسازی و معماری معرفی شده که در صورت انجام این امر اراضی الحاق شده در قالب گروهی به متقاضیان اختصاص داده می‌شود.