شناسهٔ خبر: 165438 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم خاش مطرح کرد؛

حضور میدانی مدیران وزارت راه و شهرسازی در مواقع بحران رضایت بخش است

حسین زهی عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم خاش در خصوص اقدامات وزارت راه و شهرسازی در سیل اخیر سیستان و بلوچستان گفت: در بحث سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان مدیران و معاونین وزارت راه و شهرسازی در منطقه حضور داشتند و با اقداماتی که انجام شد، رضایت‌مندی قابل‌توجهی بین مردم برای مهار این سیل به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اسماعیل حسین زهی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم خاش در نشست مشترک وزیر راه و شهرسازی و شورای معاونین با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه‌به این که آقای بذرپاش در مسئولیت‌هایی که پیش از تصدی وزارت راه داشته، امتحان خود را پس داده بود، در زمان وزارت راه و شهرسازی نیز اقداماتی مطلوب و انقلابی انجام داده است.

وی در ادامه گفت: در بحث سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان مدیران و معاونین وزارت راه و شهرسازی در منطقه حضور داشتند و با اقداماتی که انجام شد، رضایت‌مندی قابل‌توجهی بین مردم برای مهار این سیل به وجود آمد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در بحث مسکن نیز جلسات متعددی بین وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمران مجلس برگزار شده و موضوع جهش تولید مسکن به‌صورت روزانه توسط وزیر و کمیسیون عمران بررسی می‌شود که آمار ارائه شده، نشان از اقدامات مطلوبی در این زمینه است.

حسین زهی همچنین اظهار کرد: مراودات بسیار قابل‌توجهی نیز با کشورهای همسایه در خصوص بخش حمل‌ونقل انجام شده است و این مهم جز با با مدیریت مطلوب وزیر راه و شهرسازی در زمینه حمل‌ونقل محقق نمی‌شد.