شناسهٔ خبر: 165513 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی به مناسبت روز معلم

روز معلم مدیر کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به تمامی تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( چهارمحال و بختیاری)، در متن پیام خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان چنین آمده است: 

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه ی تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل داشت و در طول عمر با برکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.

روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند.

معلمی هنر است، هنر آموختن هر آن چه سال ها با سعی و تلاش اندوخته است. معلمی عشقی است الهی و آسمانی که پروردگار مهربان به انسان عطا کرد تا با همت بلند خویش روشنائی شب های تار جهالت و نادانی باشد. معلمی، مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی، رهنمون شوند. براستی که معلمی شغل نیست، بلکه جلوه ای از عشق و مهر ، هنر ، ایثار و فداکاری است.

اینجانب ضمن عرض ارادت و ادای احترام به معلمین عزیز و فرهنگیان فرهیخته و تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم به محضر تک تک باغبانان عرصه علم و تعلیم، تلاش های ارزنده و بی شائبه این قشر فرهنگی را ارج نهاده و از خداوند منان توفیق روز افزون را برای تحقق اهداف متعالی دستگاه تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سال جهش تولید با مشارکت مردم آرزومندم.