شناسهٔ خبر: 165560 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

تنها فرهنگی که می‌تواند به داد کشور برسد، فرهنگ ایثار و شهادت است

نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در مسیر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت حرکت کرد، زیرا با داشتن این فرهنگ مشکلات کشور قابل حل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در گردهمایی مسئولان ایثارگران وزارت راه و شهرسازی که روز یکشنبه به میزبانی شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: تنها فرهنگی که می‌تواند به داد کشور برسد، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی در رده‌های مختلف می‌توانند از فرهنگ ایثار و شهادت بهره‌مند شوند، افزود: اگر می‌خواهیم از گلوگاه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی عبور کنیم باید به فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس بازگردیم و راهی نداریم جز اینکه با ایثارگری به سمت حل مشکلات گام برداریم.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها ضمن ابراز شرمندگی در پیشگاه خانواده شهدا و ایثارگران گفت: از اینکه برای پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران توان محدودی داریم، شرمنده‌ام اما برای انجام وظایف خود ذره‌ای تعلل نمی‌کنیم.

لزوم دیدار مستمر معاونان وزیر راه و شهرسازی با خانواده شهدا و ایثارگران

مشاور ایثارگران وزیر راه‌وشهرسازی در ادامه گردهمایی مسئولان ایثارگران این وزارتخانه، با اشاره به اهمیت دیدار مستمر معاونان وزیر و مدیران عامل در دستگاه‌های مختلف این وزارتخانه، گفت: با توجه به اینکه این دیدارها برکت کار را دو چندان و انگیزه مدیران را چند برابر می‌کند، لازم است تا دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان به‌صورت یکبار در ماه در یک ساعت و خارج از ساعت اداری برگزار شود.

سردار منصور احمدلو افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز نه تنها از سوی هیچ کشور جهان حمایت نشده‌ایم بلکه هر روز تحریم‌ها بیشتر شدند و تبلیغات منفی علیه ایثارگران و خانواده شهدا افزایش یافته است.

وی گفت: امروز با تمام محدودیت‌هایی که جهان استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده، توانسته‌ایم با صدای بلند مقابل ظلم فریاد بزنیم و صدای موشک‌هایمان گوش زورگویان عالم را کر کرده است.

مشاور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران باید همواره مورد تکریم مدیران دولت قرار بگیرند، گفت: فرصت خدمت کوتاه است و ما این افتخار را داریم تا به بهترین بندگان خدا در جامعه خدمتگزاری کنیم. از همین رو با تمام توان به دنبال ریل‌گذاری برای مسیر درست و شایسته تکریم این عزیزان هستیم.

احمدلو در خصوص طرح " سلام شهید" گفت: این طرح قابلیت اجرا در تمام فصول سال را دارد و نباید در یک روز خاص در سال محدود شود. با برنامه ریزی صحیح می‌توان در تمام ماه‌های سال طرح " سلام شهید" را به اجرا گذاشت.

مدیران شرکت فرودگاه‌ها پای‌کار شهدا و ایثارگران هستند

مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این مراسم گفت: خوشبختانه مدیران ستادی و فرودگاهی این شرکت دغدغه‌ خاصی درخصوص تکریم خانواده شهدا و ایثارگران دارند و همواره دیدار با آن‌ها را در دستور کار دارند.

محمدیوسف کلانتری ثقفی ضمن اشاره به آمار شهدا و ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها گفت: این شرکت به لطف خدا دارای ۱۸ شهید، ۲۴ جانباز، ۱۲ آزاده، ۷ آزاده رزمنده، ۸۵ جانباز رزمنده، ۲۶۲ رزمنده، ۸۴۴ فرزند شهید و ایثارگر است که همگی آن‌ها چشم و چراغ این شرکت هستند.

وی گفت: از اینکه برای خدمت‌گزاری به خانواده ایثارگران و شهدا منصوب شده‌ام افتخار می‌کنم و برای رضایتمندی بهترین افراد جامعه تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرم.

مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران، گفت: بخش عمده کار تبدیل وضعیت‌ها انجام شده و به مرور شاهد تحقق این مهم میان افراد واجد شرایط هستیم.

ثقفی در پایان گفت: خوشبختانه مجموعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی دارای افراد تحصیل کرده و نخبه در بین خانواده شهدا و ایثارگران است که با اندیشه و قوای جوانی می‌توانند شرکت و حتی کشور را از وجود خود بهره‌مند کنند.