شناسهٔ خبر: 165575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان به مناسبت روز کار و کارگر و روز معلم

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و روز معلم پیامی صادر کرد و کارگران را نیروهای توانمندی دانست که یکی از عوامل اصلی و محرکه چرخه اقتصاد هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، متن پیام عادل مصدقی به شرح زیر است:

بی‌تردید، پیشرفت و سازندگی ایران اسلامی مدیون همت و تلاش خالصانه کارگران شریف و خدومی است که با اهتمام و مجاهدت‌های نستوه خود موجبات رونق و بالندگی کشور بوده‌اند.

اینجانب با تکیه بر شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" ضمن تکریم و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه کار و تولید بویژه کارگران دو حوزه راهداری و حمل و نقل، فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان، سلامتی و سربلندی بیش از پیش همه مجاهدان جبهه کار و تلاش را مسئلت می‌نمایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مناسبت روز معلم در این پیام روز 12 اردیبهشت را نیز به معلمان تبریک گفت که به شرح زیر است:

روز معلم، یادآور شکوه دانش و دانایی و تجلی حضور ارزشمند انسان‌های خردمند و مربیان دلسوز و با بصیرت در عرصه شکوفایی آموزش و پرورش فرزندانمان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت عالم متفکر و برجسته استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، سرافرازی و توفیق روزافزون همه طلایه‌داران عرصه تعلیم و تربیت را مسئلت می‌نمایم.