شناسهٔ خبر: 16562 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل تعاون مسکن جامعه معلولان خبر داد:

واگذاری ۲۰۰ واحد مسکن مهر معلولان هشتگرد تا پیش از عید

مسکن مهر هشتگرد مدیرعامل تعاونی مسکن جامعه معلولان ایران خبر داد: طبق توافقاتی که با شرکت عمران صورت گرفته قرار است ۲۰۰ واحد مسکن مهر معلولان هشتگرد تا قبل از عید نوروز تحویل داده شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،داوود نیاکان اعلام کرد: کسری پروژه مسکن مهر معلولان هشتگرد بیش از ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده که طبق جلسات انجام شده بین پیمانکار و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، قرار است از هفته آینده پول‌هایی که از طرف اعضای تعاونی مسکن و بهزیستی به حساب عمران هشتگرد واریز شده به پروژه تزریق شود و در اولین بازه زمانی ۲۰۰ واحد شامل ۱۰۰ واحد از مساکن معلولان جسمی حرکتی و ۱۰۰ واحد از مساکن نابینایان تا پیش از عید نوروز تحویل داده شود.

وی همچنین به ایسنا گفت : کل پروژه یکهزار و ۲۰ واحد است که ۵۶۰ واحد به پیمانکارانی مجزا و ۴۶۰ واحد به شرکتی دیگر واگذار شده که متاسفانه پروژه ۴۶۰ واحدی متوقف و در حد قرارداد باقی مانده است.

مدیرعامل تعاونی مسکن جامعه معلولان ایران با بیان این‌که در پروژه ۵۶۰ واحدی نیز کار به کندی انجام می‌شود، این مساله را ناشی از عدم تزریق منابع توسط شرکت عمران شهرهای جدید عنوان کرد.

به گفته نیاکان، ۲۰۰ واحد از ۵۶۰ واحد آماده تحویل است، ۱۴۰ واحد بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته، حدود ۱۰۰ واحد دیوارچینی و سقف انجام شده، ۸۰ واحد اسکلت خورده و در ۴۰ واحد فونداسیون ریخته شده است.

نیاکان هم‌چنین با اشاره به شکایت از پیمانکار قبلی که خلع ید شد گفت: از طرف اعضای جامعه معلولان ایران از مسئولان قضایی و شرکت عمران خواهشمندم به صورت جدی نسبت به وضعیت شکایت از پیمانکار قبلی که به دلیل مشکلاتی خلع ید شده بود اقدام کنند تا با برگشت ۳ میلیارد تومان مفقود شده پروژه سرعت بیشتری بگیرد./

نظر شما