شناسهٔ خبر: 165633 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری استان اردبیل خبرداد؛

ثبت بیش از یک میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

تردد-البرز معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت بیش از یک میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، منصور نجفقلیزاده معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-آستارا با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود گفت: سرعت متوسط استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند.

وی محورهای مشگین شهر –کنگرلو، بران-قره اغاج وهیر-سه راهی فاراب را جزوه محورهای پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۲۹ هزار و ۹۵۳ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر- کنگرلو،۴۳ هزار و۸۷۳ تردد در محور بران-قره آغاج و ۶۷ هزار و۱۱۹ تردد تخلف در محور هیر –سه راهی فاراب ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در این مدت ثبت ۹۴ هزار و ۸۶۵ تردد تخلف سبقت غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۲۱ هزار و۶۱۵ تردد در محور آستارا-اردبیل،۱۰ هزار و۸۸۲ تردد در محور اردبیل-سرچم و۷ هزار و۲۰۶ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اردبیل-آبی بیگلو به ثبت رسیده است.

نجفقلیزاده در یک ماه گذشته از ثبت ۲ میلیون و۱۱۱ هزار و۲۲۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده ۱۵۷ هزار و۳۷۸ تردد در محور اردبیل-آستارا،۱۵ هزار و۴۹۷ تردد در محور آستارا-اردبیل و ۷۷ هزار و۷۱۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور گرمی- اردبیل ثبت شده است.

وی فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.