شناسهٔ خبر: 165699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و روسای ستادی اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با حضور مهدی ذبیحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و جمشید هادیان ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی، روسای ستادی و کارشناسان اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری برگزار شد. 

در این مراسم محمدرضا اسدی به عنوان سرپرست اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری منصوب و از زحمات سمانه نصرالهی قدردانی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل در این مراسم ضمن تشریح جایگاه و زحمات انجام شده در این اداره با اشاره به رتبه دوم در نوسازی مسکن، گفت: این نشان دهنده کار تیمی، انسجام در میان مدیران عالی، میانی و کارشناسان است که نتیجه آن منجر به حل مسایل مردم در بافت های فرسوده و حاشیه شهر خواهد شد. 

گفتنی است در پایان مراسم حکم صادره از سوی وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان توسط ذبیحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به محمدرضا اسدی و لوح سپاس به سمانه نصرالهی اهدا شد.