شناسهٔ خبر: 165711 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل "هما" به مناسبت روز کار و کارگر

ببینید | برگزاری نشست خبری سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن پیام شمس الدین فرزادی پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

«الْعِبَادَةُ عَشَرَةُ أَجْزَاءٍ تِسْعَةُ أَجْزَاءٍ فِی طَلَبِ الْحَلَال
عبادت ده جز است که نه جز آن در کار و تلاش برای به دست آوردن روزی حلال است.

گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، فرصت مناسبی است برای قدرشناسی و به جای آوردن آیین سپاس از خدوم‌ترین و متعهدترین انسانهایی که ارزنده‌ترین و دشوارترین مسئولیت را در رونق و رشد اقتصادی کشور بر عهده دارند. مردان و زنانی که اهتزاز پرچم ایران اسلامی، در دستان کوشا و متعهد آنان است و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی ناشی از تحریم، با همتی ستودنی و پشتکاری وصف‌ناپذیر، صحنه‌های زیبایی از خودباوری و تحقق شعار "ما می توانیم" را به نمایش گذاشته‌اند.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر به همه سختکوشان این سرزمین، خصوصا همکاران خدوم کارگر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، دست یکایک این عزیزان را به گرمی فشرده و با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی آنان، از خداوند متعال سلامتی و توفیقات روز افزون را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.