شناسهٔ خبر: 165722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

کارگران نقش اساسی در روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارند

ساختمان فرمانداری بن معاون ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه کارگران نقش اساسی در روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارند، گفت: کارگران مؤلفه مهم در تولید مسکن هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،محسن محرمی یگانه روز چهارشنبه در آئین تجلیل از کارگران پروژه‌های نهضت ملی مسکن به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در محل یکی از پروژه های این طرح در کوی زیتون زنجان، ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، گفت: تقدیر و قدردانی از کارگران زحمتکش را جزو وظایف خود می‌دانم.

وی با بیان اینکه برخی از روزهای هفته در تقویم به مناسبت‌های مختلفی نامگذاری شده است و این روزها باید گرامی داشته می‌شود، ابراز کرد: «روز کارگر» به عنوان روزی مهم در تقویم ثبت شده است که باید توجه داشته باشیم نامگذاری روزها موجب ماندگاری و یادآوری وقایع ارزشمند می‌شود.

معاون ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: نام گذاری روزهای هفته با هدف گرامی داشت ،یکی از کارهای بسیار خوبی است که به ماندگار شدن خاطره وقایع ارزشمند کمک می‌کند و خوشبختانه در کشور ما هم به این مهم بسیار توجه شده است.

یگانه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با توجه به وظیفه ذاتی که دارد طرح مهم نهضت ملی مسکن را اجرا می‌کند و در این طرح عوامل مختلفی دخیل هستند که کارگران به عنوان اصل مهم و تأثیرگذار در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستند.

وی ابراز داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با جامعه بزرگی از کارگران ارتباط کاری دارد که در این راستا بر خود وظیفه دانستیم مراسم تجلیل از این قشر ارزشمند و توانمند را که از ما انتظار دارند را داشته باشد.

معاون ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه همه باید در هر جایگاه و مسولیتی که قرار دارند باید با خلوص نیت کار کنند تا نتیجه کارها خوب و مؤثر باشد، گفت: از زحمات کارگران که با جان و دل در ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم. 

یگانه، با بیان اینکه کارگرانی که در پروژه‌های نهضت ملی مسکن کار می‌کنند محصول کارشان باید تولید مسکن باکیفیت برای متقاضیان باشد، تاکید کرد: مردم از ما منتظر دارند و امیدوارم کارگران دلسوزانه در این پروژه‌ها کار کنند. وی بر لزوم تداوم برگزاری برنامه‌های تجلیل و تکریم کارگران و فعالان حوزه راه و ساختمان تاکید کرد و افزود: از زحمات بدنه روابط عمومی که این برنامه را تدارک دیدند تشکر می‌کنم.