شناسهٔ خبر: 165734 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید دانشجویان رشته عمران دانشکده فنی خرم آباد از پروژه ۱۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن کوی آبشار

بازدید لرستان 2 همزمان با ایام گرامیداشت روز معلم تعدادی از دانشجویان رشته عمران دانشکده فنی خرم آباد از پروژه ۱۸۰۰ واحدی آبشار نهضت ملی مسکن خرم آباد بازدید کردند و از نزدیک با اجرای این پروژه آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان) ، در بازدید بازدید دانشجویان رشته عمران دانشکده فنی خرم آباد از پروژه ۱۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن کوی آبشار ضمن توضیح اساتید دانشگاه ، کارشناسان و مهندسین ناظر اداره کل راه و شهرسازی استان نیز توضیحات لازم را درباره فرآیند تولید مسکن به دانشجویان ارائه دادند.

مشاور مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه این بازدید، عملیات اجرائی پروژه ۱۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن کوی آبشار خرم آباد را یکی از طرح های زیر بنایی تامین مسکن شهری دانست. 

رضا حامی با بیان اینکه این طرح در سایت ۱۸۰۰ واحدی کوی آبشار خرم آباد آغاز شده است افزود: با اجرای این طرح امید به خانه دار شدن طیف وسیعی از جمعیت متقاضی افزایش یافته است.

 حامی اضافه کرد : این سایت ۱۸۰۰ واحدی در قالب ۳۸ بلوک ۸ و ۱۰ طبقه احداث می شود.

مشاور مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود : تامین مسکن شهری در لرستان یکی از رویکردهای اصلی راه و شهرسازی استان بوده که چرخه این تولید برای کنترل حاشیه نشینی و ساماندهی مناطق مسکونی در تمام نقاط استان با جدیت دنبال می شود.