شناسهٔ خبر: 165739 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تخصیص زمین جهت احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اسکو بررسی شد

1 در جلسه شورای اسلامی شهر اسکو که با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان برگزار شد، تخصیص زمین جهت احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اسکو بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه شورای اسلامی شهر اسکو به ریاست جواد عزتی رئیس شورای اسلامی شهر و با حضور مهدی اعظمی رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو در این جلسه گزارشی از روند پیشرفت اجرائی پروژه های مرتبط با راه و شهرسازی، تامین اراضی مورد نیاز جهت کاربری های خدماتی، اقدامات انجام شده در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ... ارائه کرد.

بررسی تخصیص زمین جهت احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان از مهم ترین موضوعاتی بود که طی این جلسه مطرح گردید و  اعظمی نیز در این خصوص عنوان کرد: مجموعه راه و شهرسازی در استان با تمام توان جهت تامین اراضی مورد نیاز کاربری های خدماتی به ویژه حوزه بهداشت و درمان پای کار است.

تکمیل و آماده سازی سایت و شبکه فاضلاب سایت مسکن مهر و همچنین تامین اراضی جدید برای طرح نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی واقع شد.

تخصیص زمین جهت احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اسکو بررسی شد