شناسهٔ خبر: 165775 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

موضوع ارزیابی باید توسط کارکنان جدی گرفته شود

مهندس قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه موضوع ارزیابی توسط کارکنان باید جدی گرفته شود، گفت: همکاران نسبت به ارتقای شاخص های ارزیابی پیگیری و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، جعفر قزوینیان روز پنجشنبه در اولین جلسه ارزیابی عملکرد استانی سال ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، ،با بیان اینکه موضوع ارزیابی باید توسط کارکنان جدی گرفته شود،گفت: با پشتکار و پیگیری مطلوب  باید بتوانیم تلاشها و فعالیت های گسترده ای که در این اداره انجام شده و منشا ارایه خدمت به همشهریان می باشد را در قالب شاخص های تکلیفی، ارایه داده تا زمینه جبران بخشی از زحمات و عملکرد همکاران فراهم آید.

وی با بیان اینکه همکاران نسبت به  ارتقای شاخص های ارزیابی پیگیری و برنامه ریزی لازم را داشته باشند،اظهار کرد: طی بازه زمانی محدودی ارتقای لازم در شاخص های عملکردی مورد بازنگری قرار گیرد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه  بازتعریف تعدادی از شاخص ها کمک بزرگی برای ارایه عملکرد این اداره خواهد کرد،بیان داشت: باید نظر ارزیابان به نحو مطلوبی جلب شود و این رویکرد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

قزوینیان بر لزوم تداوم برگزاری این جلسه تاکید کرد و یاد آور شد: پیگیری موضوع ارزیابی از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و باید به خوبی پیگیری شود.