شناسهٔ خبر: 165781 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دیدار مهرداد بذرپاش با نایب‌رئیس دولت امارات

دیدار مهرداد بذرپاش با نایب‌رئیس دولت امارات وزیر راه و شهرسازی در حاشیه سفر خود برای حضور در نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در نشست این کمیسیون در ابوظبی حاضر شده بود، پس از برگزاری نشست مذکور و دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ابوظبی، با شیخ منصور بن زاید آل نهیان، نائب رئیس دولت امارات دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر الوطن ابوظبی برگزار شد، دو طرف در مورد روابط و همکاری‌ها به‌ویژه توسعه تجارت بین دو کشور گفتگو کردند.

شایان‌ذکر است که مهرداد بذرپاش در این سفر به گفت‌وگو با مقامات و فعالان اقتصادی امارات پرداخت تا موضوع توسعه تجارت بین دو کشور با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در این سفر و در جمع خبرنگاران اظهار کرد که با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان پیش‌بینی کرد تجارت بین دو کشور به ۳۰ میلیارد دلار برسد.