شناسهٔ خبر: 165951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف رفع موانع انجام شد؛

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با اعضای هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان 

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی طی جلسه ای با اعضای هیات مدیره انجمن انبوه سازان، بازرسان و روسای کمیته های فرعی از پیگیری مشکلات تا رفع موانع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای انجمن انبوه سازان و بازرسان، با اشاره به اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان، گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی به شکل شبانه روزی فعال است و انتظار می رود روند سرعت اجرا و پیشرفت پروژه ها باشدت بیشتری ادامه یابد.

وی گفت: نهضت ملی مسکن یکی از مهم ترین طرح‌های کلان دولت سیزدهم است و در این راستا دعوت از سرمایه گذاران، انبوه سازان و تسهیل فرآیندها از اهم امور است.

داعی ضمن تاکید بر جلوگیری از تصدی گری در بازار مسکن توسط دولت، بر قوانین وضع شده در بخش مسکن که آخرین آن در سال ۱۴۰۰ و قانون جهش تولید مسکن بود، بر حمایت از سازندگان و انبوه سازان، ارتباط موثر با پیمانکاران و سرعت بخشی به پروژه ها تاکید شد و ضمن استماع مشکلات، پیشنهادات و انتقادات انبوه سازان، موانع و مشکلات و راهکارهای برون رفت از آنها مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت.