شناسهٔ خبر: 165965 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت انجام شد؛

ثبت بیش از ۸۴۹ هزارتردد در جاده‌های مازندران

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات نیمه اول اردیبهشت سال جاری درسطح محورهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حسن جهانیان اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت سال جاری "شهادت امام جعفر صادق (ع) " نشان می‌دهد تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان مازندران در حدود ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشته و به بیش از ۸۴۹ هزار تردد رسیده است.

وی تصریح کرد: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزود: در طی بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی ساری تا محمود آباد پر تردد ترین محورهای استان مازندران بوده اند.

گفتنی است پرترددترین ساعات روز نیز معمولاً بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه ۱۲ اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.