شناسهٔ خبر: 166087 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون انجام شد؛

حمل بیش از ۱۳۷ هزار تن کالای اساسی به استان خراسان رضوی

حمل کالا به خراسان رضوی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از حمل بیش از ۱۳۷ هزار تن کالای اساسی به استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی؛ رضا صحراگرد معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از فروردین ماه امسال تا کنون ۱۳۷ هزار و ۸۴۳ تن انواع کالاهای اساسی از بنادر امام و امیرآباد به نقاط مختلف استان حمل شده است.

صحراگرد افزود: این کالاها شامل انواع محصولات کشاورزی از قبیل برنج، جو، جو خوراکی، دانه چین، ذرت انسانی و دامی، روغن خام تصفیه نشده، روغن نباتی جامد خوراکی، روغن نباتی مایع خوراکی، سویا انسانی و دامی، شکر، کنجاله، کنسانتره، گندم انسانی و دامی، به شهرستان‌های خراسان رضوی توسط ناوگان حمل کالا جابه‌جا شده است.

وی با بیان اینکه این محصولات عمدتاً از بنادر استان‌های خوزستان و مازندران حمل شده گفت: برای حمل این کالاها توسط ۵ هزار و ۸۸۲ کامیون صورت گرفته که ۲ هزار و ۱۸۸ سفر از مقصد بنادر استان خوزستان و ۳ هزار و ۶۹۴ سفر از بندر امیرآباد در استان مازندران صورت گرفته است.

به گفته این مسئول میزان تناژ حمل شده از استان خوزستان ۵۱ هزار و ۷۶۵ تن و از بندر امیر آباد به میزان ۸۶ هزار و ۷۸ تن بوده است.

صحراگرد اذعان کرد: این محصولات به شهرستان‌های مشهد، گناباد، سرخس، کلات، فریمان، مه ولات، بجستان، تربت حیدریه، قوچان، کاشمر، زبرخان، ششتمد، کوهسرخ، گلبهار، درگز، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب، زاوه و سبزوار حمل شده است.