شناسهٔ خبر: 166135 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نوسازی و باز سازی ماشین آلات راهداری استان چهارمحال وبختیاری

نوسازی و باز سازی ماشین آلات راهداری استان چهارمحال وبختیاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:جهت نوسازی ناوگان ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تعداد دو دستگاه لودر با ظرفیت ۵ تن و سه دستگاه خودرو سواری خریداری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری) غلامی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری گفت: دومین مرحله تحویل ماشین آلات در جهت نوسازی ناوگان ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به تعداد دو دستگاه لودر با ظرفیت ۵ تن و سه دستگاه خودرو سواری خریداری شده است.

وی گفت: همچنین بازسازی کامل یک دستگاه بلدوزر و دو دستگاه خودرو وانت کمک دار جهت راه‌اندازی مجدد ماشین‌آلات متوقف شده انجام شد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بیان کرد: اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات ملی و استانی به منظور نوسازی و بازسازی این مرحله بیش از ۱۹۰میلیارد ریال است.

وی گفت: در مرحله اول عملیات نوسازی ماشین آلات و تجهیزات راهداری در سال گذشته یک دستگاه گریدر و پنج دستگاه شن و نمک پاش مکانیزه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به مجموعه ماشین آلات اضافه شده بود.