شناسهٔ خبر: 166142 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی، تعمیر و تجهیز ۱۴ راهدارخانه در محورهای ارتباطی استان مازندران

مازندران معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از عملیات بهسازی، تعمیر و تجهیز ۱۴ راهدارخانه این اداره کل در محورهای ارتباطی استان با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان با هدف خدمات رسانی مطلوب به مسافران خبر داد و گفت: راهدار خانه‌های مازندران نو نوار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران، یاسر ابراهیمی گفت: این اداره کل در راستای برنامه‌های پیش‌بینی شده در بخش بهسازی، تعمیر و تجهیز راهدارخانه‌ها موجود در سطح محورهای استان به‌منظور بالا بردن کیفیت عملیات راهداری، نسبت به ساخت سوله آشیانه ماشین آلات و بهسازی راهدار خانه را در محورهای ارتباطی استان اقدام نمود.

وی در ادامه راهدارخانه‌ها را محلی امن برای مسافرین در مواقع ضروری دانست و گفت: راهدارخانه‌ها بهترین مکان برای خدمات رسانی مطلوب و به‌هنگام برای مسافرین و بازماندگان در راه هاست.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: این راهدارخانه‌ها برای استقرار شبانه روزی راهداران و تجهیزات امدادی و تعمیراتی احداث می‌شود که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم در سطح جاده‌های استان مازندران باشیم.

معاون فنی و راه‌های روستایی استان توضیح داد: همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ۱۱ پروژه راهدارخانه مرکزی تاکنون تعداد ۶ پروژه به مرحله بهره برداری رسیده و تعداد ۵ پروژه نیز به‌زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص پروژه ساختمان ادارات شهرستان گفت: مرمت و بازسازی ۵ دستگاه به پایان رسیده و ۵ دستگاه به‌زودی جهت خدمات رسانی مطلوب به هم‌وطنان تکمیل خواهد شد.  

گفتنی است تعداد ۲۳ راهدار خانه در محورهای ارتباطی استان به‌منظور حفظ و نگهداری و بهسازی از راه‌ها در سطح استان مستقر است.