شناسهٔ خبر: 166151 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از واحدهای مسکونی حیاط دار شهرستان بستک

بازدید از نهضت ملی مسکن بستک مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان ضمن بازدید از واحدهای یک طبقه حیاط دار نهضت ملی مسکن شهرستان بستک پیشرفت این واحدها را قابل قبول ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، مجید سلحشور در سفر به شهرستان بستک، از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید کرد و گفت: برنامه ۴ ساله شهرستان ساخت ۶۴۳ واحد یک طبقه حیاط دار است، که پیشرفت فیزیکی آن‌ها بسیار خوب ارزیابی شده است.

سلحشور با یادآوری این‌که ۷ هزار و ۲۰۶ نفر در شهرستان بستک متقاضی دریافت نهضت ملی مسکن بودند که شرایط آنها مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: از مجموع ۵ هزار و ۶۱۹ نفر حائز شرایط این طرح در بستک تقاضای یک هزار و ۵۰۹ نفر به تایید نهایی رسیده و برای آنها زمین تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر ۹۲۰ واحد فونداسیون به اتمام رسیده که بیش از تعهدات برنامه ۴ ساله شهرستان بستک است و ۹۲۹ نفر از متقاضیان نیز مبلغ ۴٠٠ میلیون ریال اولیه را پرداخت کرده‌اند.

گفتنی است در این بازدید همچنین احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، محمد جلالی فرماندار بستک و افراسیاب کمالی معاون مهندسی وساخت راه و شهرسازی حضور داشتند.