شناسهٔ خبر: 16617 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری سومین گردهمایی دبیران هیئت‏‌های عامل استان‏‌های سراسر کشور در سال ۱۳۹۴

جلسه معاون فنی و نظارت شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در گردهمایی دبیران هیئت‌های عامل استانی بر تعامل بیش از پیش میان مدیران ستادی و ادارات عمران و بهسازی شهری در استان‌‏ها به منظور تسریع و تسهیل امور در راستای پیشبرد اهداف و سیاست‌‏های شرکت مادر تاکید کرد.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از دبیرخانه هیئت عامل واقع در معاونت فنی و نظارت شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، گردهمایی «دبیران هیئت‌‏های عامل استان‏‌های سراسر کشور»، در روز دوشنبه ۱۴ دی‏ماه ۱۳۹۴ در سالن جلسات شرکت مادر با حضور دکتر ایزدی معاون وزیر و مدیرعامل وزیر راه و شهرسازی، معاونین شرکت، مدیران ستادی عضو هیئت عامل و به همراه ۳۲ نفر از روسای ادارات عمران و بهسازی شهری به عنوان دبیران هیئت‏‌های عامل استانی برگزار شد.

دکتر ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و  مدیرعامل شرکت ضمن تشریح مسئولیت‌های شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در محدوده‌ها و محلات هدف احیا و بهسازی، مواردی را به عنوان دستور کارهای جدی و مهم شرکت مادر تشریح کردند.

در ابتدای این جلسه مهندس افتخاری، معاون فنی و نظارت شرکت مادر ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گردهمایی، بر تعامل بیش از پیش میان مدیران ستادی و ادارات عمران و بهسازی شهری در استان‏ها به منظور تسریع و تسهیل امور در راستای پیشبرد اهداف و سیاست‏‌های شرکت مادر تاکید کرد.

مهندس جمور دبیر هیئت عامل در شرکت مادر نیزضمن ارائه گزارشی از اقدامات دبیرخانه هیئت عامل در یکسال گذشته اقدامات صورت گرفته از گردهمایی پیشین را مورد بررسی قرار داده و برخی از مهمترین تعهدات و مصوبات جلسه گذشته دبیران هیئت عامل را مورد پیگیری قرار دادند.

 سپس سند بازآفرینی شهری استان اصفهان توسط مدیر اداره عمران و بهسازی شهری استان اصفهان و همکار ایشان تشریح شد.

 در ادامه جناب متمول معاون توسعه، مدیریت و منابع، جناب مهندس اسدی مدیرکل دفتر تجهیز منابع و مشارکت‏های مردمی و سرکار خانم درودیان، فروش و فرآیند مزایده و همچنین فرایند اعطای تسهیلات در شرکت مادر را تشریح نمودند و به سوالات استان‏‌ها در این خصوص پاسخ گفتند.

در ادامه نماینده حوزه معاونت فنی و نظارت به اتفاق مشاور طرح در مورد استقرار نظام کنترل مدیریت پروژه در شرکت مادر توضیحات خود را مختصرا ارائه کردند.

پس از اقامه نماز و صرف نهار، کلیپی در مورد " بازآفرینی شهری در استان بوشهر" پخش شد و سپس سند بازآفرینی شهری استان همدان توسط مدیر اداره عمران و بهسازی شهری استان همدان و همکار ایشان تشریح شد.

در ادامه گردهمایی با سخنرانی دکتر جان‌احمدی و با حضور دکتر کاظمیان، مهندس مشهودی و دکتر اعتماد و دکتر مظفر صرافی و همچنین  میهمانانی دیگر از جامعه متخصصین کشور،  تجربه "الگوی کاری گروه توسعه ایرانیان در بازآفرینی شهری" به عنوان یکی از تجربه‌های مطرح در بهسازی و نوسازی مسکن در ایران مرور شد. /

نظر شما