شناسهٔ خبر: 166189 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بهره‌مندی بیش از یک هزار کارگر شهرکردی از برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد- عسلویه

 فرودگاه شهرکرد مدیر فرودگاه شهرکرد گفت: با برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد- عسلویه، بیش از یک هزار کارگر شهرکردی از این فرودگاه استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ سید اسماعیل نژاد حسینی اظهار کرد: پرواز مسیر عسلویه – شهرکرد و بالعکس در حالی در آستانه روز جهانی کارگر برقرار شد و برای نخستین بار شاهد این اتفاق مهم در استان چهارمحال و بختیاری هستیم.

وی با اشاره به ارزش افزوده برقراری پرواز عسلویه – شهرکرد – عسلویه برای شهرستان شهرکرد گفت: بیش از یک هزار کارگر شهرکردی که شاغل در عسلویه هستند تا پیش از این برای عزیمت به مقصد مورد نظر با چالش بسیاری مواجه بودند اما از این پس در روزهای دوشنبه به راحتی توسط هواپیمایی آسمان عازم عسلویه می‌شوند.

مدیر فرودگاه شهرکرد گفت: علاوه بر پرواز عسلویه، در روزهای شنبه، چهارشنبه و جمعه نیز شاهد برقراری پرواز هواپیمایی آسمان و ماهان از شهرکرد به تهران هستیم.

نژادحسینی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم برای برقراری پروازهای جدید در فرودگاه شهرکرد مهیا است، گفت: با حمایت مدیران استان چهارمحال و بختیاری به‌دنبال برقراری پرواز مشهد در آینده هستیم.

گفتنی است؛ فرودگاه شهدای شهرکرد سابقه برقراری پرواز به مقاصد کویت و شارجه را نیز در کارنامه دارد.