شناسهٔ خبر: 166242 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدارمشاور امورایثارگران سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای باخانواده‌های شهدای آذربایجان شرقی

شهدا مشاور امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به همراه مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای باخانواده هفت شهید دوران دفاع مقدس در آذربایجان شرقی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی مصطفی رحیمیان؛ مشاور امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در دیدار با خانواده‌های شهدا با ابلاغ پیام قدردانی معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس سازمان گفت سازمان راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان یک دستگاه خدمات رسان که به‌طور شبانه روزی در خدمت هم‌وطنان درجاده‌های سراسرکشور است همواره قدردان شهدای ست که با نثار خون خود در دوران جنگ تحمیلی امنیت کشور را برای خدمات‌رسانی فراهم کردند.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و پاسداشت حریم خانواده آن‌های از مهم‌ترین رسالت‌های این زمان برای ایجاد بستر مناسب خدمت‌رسانی است. مشاور ریاست سازمان در این دیدارها که مدیرکل، معاون توسعه مدیریت و منابع، روابط عمومی و مشاور امور ایثارگران اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی او را همراهی می‌کردند با اهدای لوح تقدیر رئیس سازمان از این خانواده‌ها تقدیر کرد.

در بخشی از پیام داریوش امانی معاون وزیر راه شهرسازی و رئیس سازمان آمده است: یادآوری خاطرات زیبای شهدا نشانه‌ای از عمل نمودن به فرمایش مقام معظم رهبری است که فرموده: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت کمتر نیست. با تاسی ازفرموده ایشان به‌منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهید ضمن تقدیر و تشکر از خداوند متعال توفیق پیروی از راه شهدا را مسئلت می‌کنم.

گفتنی است مشاور امور ایثارگران در این بازدید ازخانوده‌های شهدا در شهرهای تبریز، مرند، جلفا و میانه دیدار وبا اهدای لوح تقدیر از آن‌ها قدردانی کرد.