شناسهٔ خبر: 166243 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از پروژه قزوین- الموت- تنکابن

کدخدازاده قزوین معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور و مدیرکل ساخت و توسعه راه های شمال غرب کشور به همراه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از پروژه قزوین_الموت _تنکابن بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه بندلی زاده مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های شمال غرب کشور و میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از پروژه احداث راه اصلی قزوین الموت به تنکابن بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

کدخدازاده با اشاره به اینکه این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده، به اتمام پروژه تا قبل از سفر رئیس جمهور به استان تاکید کرد.

میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز اضافه کرد: ابعاد عملیاتی پروژه شامل اقدامات سنگین و گسترده راه‌سازی، فنی و مهندسی است و با بهره‌برداری از این طرح شاهد گشایش ترافیکی قابل توجهی در منطقه خواهیم بود.

میزانی بیان کرد: محور در دست احداث قزوین به تنکابن، ۱۶۶ کیلومتر مسافت بین این دو شهر را کاهش داده و بستر بهره‌برداری از ظرفیت‌های بسیار زیاد منطقه الموت را نیز فراهم خواهد کرد.