شناسهٔ خبر: 166256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان:

خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان ممنوع است

مهندس رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن در استان زنجان ممنوع بوده و منجر به ابطال ثبت نام اولیه می‌شود. 

امیر رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با تأکید بر ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و اخطار به خریداران و فروشندگان امتیاز، گفت: خرید و فروش غیرقانونی امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است.

وی ابراز کرد: حسب گزارشات واصله مردمی و مراجع نظارتی و گزارش برخی از کانال‌ها در فضای مجازی، تعدادی از مشاورین املاک فعال در سطح شهر زنجان و سایر شهرستان‌های استان اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن می‌کنند که این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و نیز عدم انجام فرآیند انتخاب واحد و انعقاد قرارداد واگذاری منجر به سوء استفاده و تضییع حقوق خریداران امتیازها و در نهایت درگیری پروژه‌ها با پرونده‌های حقوقی و قضائی ناشی از این تخلفات و جرائم خواهد شد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به اطلاع شهروندان می‌رساند هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تأمین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها، مشاورین املاک، افراد و طرق مختلف ممنوع است.

رسولی تأکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان هیچ‌گونه مسئولیت و پاسخ‌گویی در برابر خریداران امتیازها نداشته و در صورت احراز فروش امتیاز توسط افراد، نامبردگان از طرح نهضت ملی مسکن حذف شده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.