شناسهٔ خبر: 166321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

براساس ارزیابی‌های سالانه سازمانی؛

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در رده چهارم کشور قرار گرفت

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از کسب رتبه چهارم این استان در کشور طی ارزیابی‌های ۱۲ ماهه سازمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی با اشاره به کسب رتبه چهارم عملکردی استان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: این اداره کل با ارتقای ۱۵ رتبه در فعالیت های اختصاصی توانسته به این رتبه در سال ۱۴۰۲ دست یابد.

به گفته وی، شاخص‌های مذکور در چهار معاونت فنی و راه‌های روستایی، حمل و نقل، راهداری و توسعه مدیریت و منابع و حوزه برنامه ریزی ارتقا یافته‌اند.

مصدقی افزود: برخی از اقدامات انجام شده در راستای ارتقای این شاخص‌ها شامل بهسازی و روکش آسفالت راهها ، احداث راههای روستایی، ساخت ساختمانها در حوزه پلیس راه و راهدارخانه ها، نوسازی ناوگان راهداری و حمل و نقل باری و مسافری، جابجایی کالاها و مسافرین،توسعه فعالیت ها در پایانه مرزی اینچه برون، رفع نقاط پر تصادف و سایر موارد بوده است.

وی ادامه داد: کسب این رتبه نشان‌دهنده تلاش و تعهد مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان برای ارائه خدمات بهتر به مردم این استان است.

مصدقی در ادامه به برگزاری نشست منطقه‌ای ستاد برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور ریاست و اعضای هیات عامل سازمان در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: در این نشست، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمالی، شرق سمنان و گلستان با ارائه گزارشی از وضعیت اعتبارات و بودجه به بررسی این موضوع پرداختند.

وی یادآور شد: برنامه‌های پیشنهادی اولیه اداره کل برای سال ۱۴۰۳ نیز در این نشست به تصویب رسید.