شناسهٔ خبر: 166349 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان اعلام کرد؛

بیش از ۲۵ هزار متر مربع از اراضی ملی خلع ید شد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان خبر داد؛ فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از آزادسازی و خلع ید ۲۵ هزار و ۵۷۵ مترمربع از اراضی ملی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سرهنگ هادی فرزادیخواه فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان افزود: در گشت زنی نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان در فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و براساس حکم  قضایی ۲ فقره رفع تصرف در سمنان و شهر ایوانکی صورت گرفت.

فرزادیخواه ادامه داد: در شهر ایوانکی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال  و در شهرستان سمنان ۵ هزار و ۵۷۵ مترمربع از اراضی به ارزش ۱۳۹ میلیارد ریال از ید متصرفان خارج شد. 

 وی خاطرنشان کرد: گشت حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان به‌صورت مستمر و روزانه در حال بازدید از اراضی حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی مطابق قانون برخورد می‌کند.  

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان در پایان تصریح کرد:  شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۴۱۷۲۵ و یا شماره گیری تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶، هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان اعلام کنند.