شناسهٔ خبر: 16637 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

واکنش‌ها نسبت به انتشار خبر الزام انبوه‌سازان به رعایت قانون پیش‌فروش ساختمان

درخواست یک شرکت انبوه‌ساز از وزارت راه‌و‌شهرسازی/ از سرمایه‌گذاری شفاف و قانونی ما حمایت کنید

سارینا کیش شرکت انبوه‌سازی ساریناکیش در پی اطلاع‌رسانی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تخلفات عدیده آن از جمله نداشتن مجوز تبلیغات و عدم رعایت قانون پیش‌فروش ساختمان، درخواست مجوز تبلیغات خود را به اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در پی اطلاع‌رسانی این پایگاه و همچنین گفتگو با حسین معصوم نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی درباره تخلفات شرکت انبوه‌سازی ساریناکیش و نداشتن مجوز تبلیغات از وزارت راه و شهرسازی بر اساس قانون پیش‌فروش ساختمان، این شرکت درخواست مجوز تبلیغات خود را به اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان ارائه کرد.

در این نامه درخواست که آن را حسین شیخ‌محمدی مدیرعامل شرکت انبوه‌سازی ساریناکیش خطاب به فرشید دستوان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ارسال کرده، از این اداره کل خواسته شده تا برای پروژه بازار بزرگ سارینا ۲ کیش با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی، مجوز تبلیغات عمومی و رسانه‌ای بر اساس قانون پیش‌فروش ساختمان صادر شود.

مدیرعامل ساریناکیش همچنین در نامه جداگانه‌ای به حسین معصوم مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ارائه درخواست مجوز خود به مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، از وی درخواست کرده تا از سرمایه‌گذاری شفاف و قانونی این شرکت در جزیره کیش با هدف بازگشت سرمایه‌های خرد و مردمی به ساریناکیش حمایت کند.

گفتنی است معصوم نیز در نامه‌ای خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به نامه درخواست مجوز تبلیغات ساریناکیش، از دستوان خواسته تا با توجه قانون پیش‌فروش ساختمان با رعایت قید فرویت، در این زمینه اقدام کرده و نتیجه را به متقاضی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی اطلاع دهد./

نظر شما